سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واریس

واریس

در این مطلب از سایت دکتر محمود هادی زاده بهترین متخصص واریس اصفهان به آشنایی با کلینیک و مرکز درمان واریس پا در اصفهان خواهیم پرداخت. یک متخصص و جراح عروق می‌تواند علاوه بر بیماری واریس، بیماری‌های وخیم‌تر مربوط به سیستم عروقی را نیز تشخیص داده و درمان نماید. واریس و رگ‌های عنکبوتی فقط از نظر مشکلات زیبایی اهمیت ندارند، بلکه گاهی اوقات می‌تواند نشانه‌ای از وجود بیماری‌های خطرناک‌تری باشد و یا منجر به بروز عوارض وخیمی مانند لخته شدن خون یا ایجاد زخم‌های واریس در پوست شود. این نشان می‌دهد که تخصص و تجربه یک متخصص و جراح عروق می‌تواند نقش بسیار مهمی در تشخیص این عوارض و درمان جامع و موفق آنها داشته باشد. متخصص و جراح عروق علاوه بر درمان‌های کوتاه مدت می‌تواند روابط درازمدتی نیز با بیماران داشته باشد و بیماری‌های عروق در این بیماران را به طور جامع مدیریت نماید.

 


علائم واریس    :

رگ های واریسی می توانند علائم زیر را داشته باشند :

رگه های بنفش تیره یا آبی.

رگ های پیچ خورده و متورم که شبیه طناب هستند.

درد یا سنگینی در پاها.

احساس سوزش

لرز

گرفتگی عضلات و تورم ساق پا.

درد بعد از نشستن یا ایستادن طولانی مدت.

خارش اطراف یک یا چند منطقه

زخم های پوستی در نزدیکی مچ پا، به این معنی است که شما یک بیماری عروقی جدی دارید که باید درمان شود. علایم بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که در سایت دکتر هادی زاده بهترین متخصص واریس منتشر گردیده است.

 

اسکلروتراپی راهی برای درمان آن:

همانگونه که اشاره شد، واریس نیزیکی ازبیماریهای عروقی ودرواقع نارسایی عروق وریدی است.

اسکلروتراپی روشی موثر برای از بین بردن عروق واریسی و بخصوص درمان واریس پا است. در روش اسکلروتراپی واریس در اصفهان ازتزریق موادی به نام سدیم تترا دسیل و یا پلی دوکانول در عروق برای فیبروزه کردن و ازبین بردن عروق متسع واریسی استفاده میشود.

این روش از حدود نود سال پیش رایج بوده است وازموفقیت بالایی برخوردار است. در ایران فیبرو وین با نام ژنریک سدیم تترا دسیل در غلظتهای نیم، یک و سه وجود دارد و بسته به قطر و صلاحدید پزشک متخصص به بیمار تزریق میشود.

هر جلسه اسکلروتراپی حدودا از یک ربع تا نیم ساعت به طول میانجامد. معمولا درهر جلسه بین دو تا پنج عدد ویالهای فیبرووین قابل تزریق است. بیمار در حالت ایستاده معاینه میشود تا عروق متسع مشخص شود و با سوزنهای بسیار ظریف دارو با دقت فراوان در عروق واریسی و متسع تزریق میشود.

یک تا چند جلسه انجام اسکلروتراپی بسته به شدت و حدت و تعداد عروق متسع برای درمان نیاز است و در زمان تزریق سوزش و درد مختصری ایجاد میشود که طبیعی و قابل تحمل است.

نیازی به بی حسی و یا بیهوشی نیست

اقدامات قبل از انجام اسکلروتراپی برای درمان واریس پا

اقدامات بعد از انجام اسکلروتراپی

کلینیک واریس دکتردکترهادی زاده:

 

درکلینیک واریس دکترهادی زاده متخصص واریس در اصفهان تشخیص ودرمان انواع بیماریهای عرروقی انجام می شود.