سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع ساک و نایلون ها فروشگاهی

 

چاپ نایلون

برندهای زیادی در راستای ارتقای شرایط مارکتینگ خود، روی به بهره‌گیری از چاپ‌های تبلیغاتی می‌آورند. به دلیل کاربرد بالا و هزینه نسبتا کم، ساک‌های تبلیغاتی در انواع نایلون مقوایی و چاپ ساک سوزنی، درصد بالایی از چاپ های تبلیغاتی سبد فروش چاپخانه‌های آنلاین را به خود اختصاص می‌دهند.

همانطور که مشاهده می‌کنید، در این قسمت ساک‌های تبلیغاتی نایلونی را قرار داده‌ایم که از نظر ماندگاری، دوام و جلوه ظاهری شرایط مناسبی دارند و علاوه بر این، سعی شده تا آپشن‌های متفاوتی برای طراحی آن‌ها ارائه شود. اگر قصد دارید با کمترین صرف هزینه، چاپی تبلیغاتی در اختیار داشته باشید، می‌توانید روی این گزینه حسابی ویژه باز کنید. به خاطر داشته باشید همانند تمامی محصولات ما، اگر ویژگی مد نظر شما برای محصول در فیلدهای تعبیه شده قرار نداشت، می توانید با یک تماس کوتاه، سفارش خود را سفارشی کنید.

 

چاپ نایلون چیست؟

چاپ نایلون به وسیله چاپ سیلیک انجام میشه،چاپ سیلیک به چاپی گفته میشه که برای نوشته و تصویر از آن استفاده میشه در این تکثیر رنگ ها به صورت چشمی انتخاب میشن پس باید نهایت دقت رو در انتخاب رنگ داشته باشید چون ممکنه تا حدودی متفاوت بشه رنگ تکثیر شده با رنگ انتخابی شما تکثیر نایلون انواع مختلفی داره از انواع آن میتوان به چاپ فلکسو ، چاپ نایلون دسته رکابی نام برد.در ادامه مقاله بیشتر درباره این نوع چاپ ها صحبت خواهیم کرد.

 

ساک دستی پـارچـه ای

ایتکس یکی از بزرگترین تولید کننده ساک پارچه ای در ایران با ماشین آلات روز دنیا و همچنین تولید کننده باکس بگ می باشد. بگ پارچه ای جهت آسان کردن حمل کالای خریداری شده برای مشتری استفاده می شود و از دیگر مزایای آن می توان به استفاده از جنبه تبلیغاتی آن اشاره کرد. قیمت ساک دستی های پارچه ای نسبت به سایز و گراماژ و نوع چاپ متغیر می باشد. گرماژ ساک دستی معمولا بصورت 60 گرم و 90 گرم تعریف می شود.برای ساخت ساک دستی با گراماژ 60 گرم از پرس حرارتی استفاده می شود، ضمن اینکه کارایی آن ها در حمل اجسام سبک است. و ساک دستی با گراماژ 90 گرم برای حمل اجسام بزرگتر استفاده می شود و طبیعیست که استحکام و ماندگاری آن بیشتر است.

 

ساک دستی تبلیغات

امروزه در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز تفریحی معتبر از ساک دستی تبلیغاتی جهت بسته‌ بندی اجناس استفاده می شود.ساک دستی تبلیغاتی در واقع یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک است که به وسیله آن محصول و برند را معرفی می کنیم و باعث ماندگاری در ذهن مشتری می شویم.  به همین علت فروشگاه‌ها برای ارائه خدمات خود اجناس خریداری شده توسط مشتریان و همچنین کاتالوگ یا بروشورهای تبلیغاتی از ساک تبلیغاتی استفاده می‌کنند.